Verzending

Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 15:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden.

Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen, streven wij ernaar om je bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. Mochten wij dit door omstandigheden (zoals enorme drukte) niet redden, dan geven wij dit natuurlijk duidelijk aan op de website.

In de meeste gevallen kan je jouw bestelling de volgende werkdag al verwachten.

Bestellingen die zijn geplaatst op vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of zondag, worden op de eerstvolgende werkdag (maandag) verzonden.

Wij verzenden dus van maandag t/m vrijdag. 

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging en een track & trace code van PostNL om het pakket te volgen.

Wij verzenden naar Nederland en België.

Aan de hand van jouw bestelling bepalen wij zelf of jouw aankoop als brievenbuspakje of normaal pakket wordt verstuurd. In beide gevallen ontvang je een track & trace code om het pakket te kunnen volgen.

Let op: bestellingen naar België worden altijd verzonden als normale pakketpost!

Je pakket wordt aangeboden bij PostNL. Via de mail ontvang je een track & trace code, waarmee je het pakket kunt volgen. De track & trace code ontvang je vanaf het moment dat het pakket ons magazijn verlaat.

  • De verzendkosten voor Nederland zijn €5.95
  • De verzendkosten voor België zijn €9.00

Gratis verzending optie 

Wij bieden een gratis verzending optie aan vanaf een bepaald aankoopbedrag. Let op: de gratis verzending optie dien je zelf aan te vinken, anders betaal je toch de verzendkosten!

  • De gratis verzendoptie voor Nederland geldt vanaf een aankoopbedrag van €75.
  • De gratis verzendoptie voor België geldt vanaf een aankoopbedrag van €100.

Wij willen je erop attenderen dat wij op feestdagen geen verzendingen verrichten. Dit betekent dat wanneer je een bestelling hebt geplaatst op een feestdag, deze de eerstvolgende werkdag door ons zal worden verwerkt.

Tijdens feestdagen is het vaak drukker bij PostNL en Liefde & Zaligheid. Ondanks de drukte doen wij er uiteraard alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken! Echter kan het gebeuren dat je bestelling wat later aankomt dan verwacht. Houd je track & trace code altijd goed in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste bezorg updates.

Bij het afrekenen kan je selecteren dat het pakket naar een PostNL afhaalpunt mag worden bezorgd.

Als je niets aan het afleveradres wijzigt en je bent niet aanwezig, komt PostNL op een ander moment langs. Ook kan het voorkomen dat ze je pakket bezorgen bij je buren of alsnog afgeven bij een PostNL afhaalpunt. Houd daarom goed de track & trace code in de gaten voor de laatste updates.

Mocht jouw pakket zijn afgegeven bij een PostNL afhaalpunt, is het handig om te weten dat je 7 dagen de tijd hebt om het pakket op te halen. Mocht jij het pakket binnen die 7 dagen niet afhalen, zal het automatisch retour worden gestuurd naar ons bedrijf.

Retourneren

Is een product toch niet naar wens? Dan kan je gebruik maken van je herroepingsrecht. Binnen 14 dagen na ontvangst mag je je bestelling retourneren. Zorg ervoor dat je de producten in originele staat (onbeschadigd) retourneert.

Wil jij gebruik maken van je herroepingsrecht en je bestelling retourneren? Volg dan onderstaande 4 stappen:

  1. Vul het retourformulier in door HIER op te klikken. Laat in het retourformulier onder het kopje ‘bericht’ weten welke artikelen je wilt retouren.
  2. Verpak de artikelen incl. gratis goodies (Onbeschadigd, zonder gebruikssporen en goed beschermd verpakken om eventuele transportschade te voorkomen).
  3. Stuur de artikelen zo spoedig mogelijk op naar het volgende retour adres:

Liefde & Zaligheid

De Ververt 1021

6605 AA Wijchen

Nederland

4. Retourneer het pakket bij een PostNL verzendpunt (zorg voor een track & trace code!).

Retourneer het pakket binnen 14 werkdagen bij een PostNL verzendpunt. Zorg ervoor dat je een track & trace code hebt en deze goed bewaart. Dit is namelijk jouw retourbewijs.

Let op: Zonder het retourbewijs wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Het bewijs van verzending (de track & trace code) is dus een absolute vereiste voor een terugbetaling.

Belangrijk is dat de producten die je terugstuurt niet beschadigd zijn. Pak breekbare/kwetsbare producten goed in, om eventuele transportschade te voorkomen.

De retourkosten zijn voor rekening van de koper.

Geef je retourzending af bij een PostNL punt (zie antwoord op: ”Hoe kan ik mijn producten retourneren?”)

  • Retourneren kan alleen binnen het retourtermijn van 14 dagen.
  • Zowel de retourkosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor rekening van de koper.
  • Wij nemen een retourzending alleen in behandeling als het product in originele staat wordt teruggestuurd en dit in goede orde bij ons aankomt. Wij kunnen niks betekenen bij beschadigde producten.
  • De koper dient een bewijs van verzending te hebben met track & trace code. Indien de koper geen bewijs heeft, wordt er ook geen onderzoek gedaan naar vermiste retouren en komt de koper niet in aanmerking voor een terugbetaling.

Zodra we jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij je een e-mail. De verwerking van jouw retourzending kan maximaal 14 dagen duren.

Na de verwerking wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens.

Let op: het kan enkele werkdagen duren tot het aankoopbedrag op je rekening staat.

Is er iets mis met je bestelling?

Neem dan direct contact met ons op! Bij defecte of kapotte producten ontvangen we graag een duidelijke foto en/of filmpje met een tekstuele beschrijving. Ook hebben we je ordernummer nodig. Stuur dit naar: info@liefde.zaligheid.nl en wij zullen je zo snel mogelijk verder helpen.