Verzending

Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen, streven wij ernaar om je bestelling binnen 1 werkdag te verzenden.

Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 15.00 uur besteld = zelfde dag verzonden!

Mochten wij dit door omstandigheden (zoals enorme drukte) niet redden, dan geven wij dit duidelijk aan op de website.

Wanneer je bij ons iets besteld na vrijdag 15.00 uur, op zaterdag of zondag, wordt het op maandag verzonden! Wij verzenden dus van maandag t/m vrijdag. 

Wij verzenden naar Nederland en België.

Aan de hand van jouw bestelling bepalen wij of jouw aankoop als brievenbuspakje of normaal pakket wordt verstuurd. In beide gevallen ontvang je een track & trace code om het pakket te kunnen volgen.

Bestellingen naar België worden altijd verzonden als normale pakketpost!

Je pakket wordt aangeboden bij PostNL. Via de mail ontvang je een track & trace code, waarmee je jouw pakket kunt volgen. De track & trace code ontvang je vanaf het moment dat het pakket ons magazijn verlaat.

  • De verzendkosten voor Nederland zijn €5.95
  • De verzendkosten voor België zijn €9.00

Gratis verzending optie 

Wij bieden een gratis verzending optie aan vanaf een bepaald aankoopbedrag. Let op: de gratis verzending optie dien je zelf aan te vinken, anders betaal je toch de verzendkosten!

  • De gratis verzendoptie voor Nederland geldt vanaf een aankoopbedrag van €75.
  • De gratis verzendoptie voor België geldt vanaf een aankoopbedrag van €100.

Tijdens feestdagen is het vaak drukker bij PostNL en Liefde & Zaligheid. Ondanks de drukte doen wij er uiteraard alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken! Echter kan het gebeuren dat je bestelling wat later aankomt dan verwacht. Houd je track & trace code altijd goed in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste bezorg updates.

Bij het afrekenen kan je aangeven dat het pakket naar een PostNL afhaalpunt bezorgd mag worden. Als je niets aan het afleveradres wijzigt, komt PostNL op een ander moment langs, bezorgen ze het bij je buren of alsnog bij een PostNL afhaalpunt. Houd de track & trace code goed in de gaten om te zien waar jouw pakket zich bevindt.

Let op dat een PostNL afhaalpunt jouw pakket 7 dagen bewaard. Mocht jij het pakket binnen die 7 dagen niet afhalen, wordt het automatisch teruggestuurd naar ons.

Retourneren

Is een product toch niet naar wens? Dan kan je gebruik maken van je herroepingsrecht. Binnen 14 dagen na ontvangst mag je je bestelling retourneren. Zorg ervoor dat je de producten in originele staat (onbeschadigd) retourneert.

Wil jij gebruik maken van je herroepingsrecht en je bestelling retourneren? Volg dan onderstaande 4 stappen:

  1. Vul het retourformulier in door HIER op te klikken.
  2. Verpak de artikelen incl. de gratis goodie (Onbeschadigd, zonder gebruikssporen en goed beschermd verpakken om eventuele transportschade te voorkomen).
  3. Stuur de artikelen zo spoedig mogelijk op naar het volgende retour adres:

Liefde & Zaligheid

De Ververt 1021

6605 AA, Wijchen

Nederland

4. Retourneer het pakket via een PostNL punt (zorg voor een track & trace code!)

Retourneer het pakket binnen 14 werkdagen via een PostNL afleverpunt. Zorg ervoor dat je een track & trace code hebt en deze goed bewaart. Dit is namelijk jouw retourbewijs.

Zonder het retourbewijs wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Het bewijs van verzending (de track & trace code) is dus een absolute vereiste voor een terugbetaling.

Let erop dat de producten die je terugstuurt niet beschadigd zijn! Ook is het van belang dat je breekbare producten weer goed inpakt, om eventuele transportschade te voorkomen.

Let op: de retourkosten zijn voor rekening van de koper!

Geef je retourzending af bij een PostNL punt (bekijk bovenstaand antwoord op de vraag: hoe kan ik mijn producten retourneren?)

  • Retourneren kan alleen binnen het retourtermijn van 14 dagen.
  • Zowel de retourkosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor rekening van de koper.
  • Wij nemen een retourzending alleen in behandeling als het product in originele staat wordt teruggestuurd en dit in goede orde bij ons aankomt. Wij kunnen niks betekenen bij beschadigde producten.
  • De koper dient een bewijs van verzending te hebben met track & trace code. Indien de koper geen bewijs heeft, wordt er ook geen onderzoek gedaan naar vermiste retouren en komt de koper niet in aanmerking voor een terugbetaling.

Zodra we jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij je een e-mail. De verwerking van jouw retourzending kan maximaal 14 dagen duren.

We sturen je dus een e-mail zodra je retournering is verwerkt. Na de verwerking wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens.

Let op: het kan enkele werkdagen duren tot het aankoopbedrag op je rekening staat.

Is een product kapot aangekomen? Neem direct contact op!

Is een product kapot bij jou aangekomen? Neem direct contact met ons op door een e-mail te sturen naar: info@liefde-zaligheid.nl.

Stuur je ordernummer door en een foto van het product, dan kijken we naar een passende oplossing.